Pakiety – dlaczego warto łączyć usługi?

Jak pewnie zdążyliście zauważyć w ramach Pierwszej Pozycji stworzyliśmy pakiety łącząc najistotniejsze – z punktu widzenia praktyków – narzędzia, aby można było wystartować i aktywnie docierać do klienta w internecie. Dlaczego warto skorzystać z pakietu i co wyróżnia go na tle innych ofert? O tym w tekście poniżej.

Wysokie koszta początkowe – kiler najlepszych pomysłów.

Niezależnie od tego czy chcesz mieć stronę czy sklep internetowy – w momencie startu swojego nowego pomysłu musisz ponieść koszt przynajmniej od kilkuset (w najlepszym wypadku) do kilku tysięcy złotych. Nie bierzemy pod uwagę darmowych kreatorów – tak naprawdę darmowe to one są tylko z nazwy. Żeby mieć coś “lepiej” – jak wszędzie, trzeba zapłacić. Oczywiście również opcje konfiguracji takiej strony będą mocno ograniczone.

Ze sklepami jest na rynku trochę lepiej – dostępnych jest sporo rozwiązań, na których da się zbudować coś co będzie przynajmniej przypominało sklep internetowy. Oczywiście w ramach opłaty abonamentowej. Czy to dobra droga? Na początek niezła żeby sprawdzić czy nam się ten biznes w ogóle podoba.

Jednak w tym przypadku indywidualne rozwiązania (nawet w przypadku pozornie niskich abonamentów!) będą skutecznie drenować naszą kieszeń.

Korzyść z pakietów jest oczywista: nie ponosisz żadnych kosztów wstępnych otrzymując profesjonalny produkt. 0:1 dla pakietu? Ty zdecyduj.

Działania reklamowe – inwestycja, która się nie zwraca.

Postawienie platformy to jedno, natomiast sprowadzenie tam ruchu to drugie. Można oczywiście próbować na tym polu działać samemu, o ile w przypadku Google Ads czy Facebook’a będzie to oznaczać po prostu przepalony budżet na często mało konwertujący ruch. Czy się opłaca? Wcale.

Można również sięgnąć po usługi firm zajmujących się marketingiem digitalowym, niemniej stawki od których z reguły zaczyna się sensowne działania to kwota dobijająca początkowe założenia o niskim progu wejścia w biznes.

Przewaga pakietu? Dostajesz to u nas w jego ramach bez konieczności ponoszenia opłaty wstępnej. 0:2 dla pakietu? To nadal Twoja decyzja 🙂

Faktury i wiadomości – a podobno od nadmiaru głowa nie boli.

A teraz wyobraź sobie taką sytuację, znalazłeś firmy/freelancerów, z którymi musisz współpracować w ramach projektu:
– strona internetowa/sklep
– pozycjonowanie
– rozbudowa contentu
– optymalizacja
– Google Ads oraz Facebook Ads

5 różnych firm, z którymi powinieneś być w stałym kontakcie. 5 różnych faktur do opłacenia.
Przewaga pakietu usług u nas? Wszystko w jednym miejscu. Przewaga pakietu na 0:3? Zdecyduj.

 

Jeśli jesteś zainteresowany – skontaktuj się z nami. Masz jakieś pytania? Chętnie wszystko wyjaśnimy!

Szybkie udostępnienie:

Ciekawe? 

Znacznie więcej mamy do zaoferowania w bezpośredniej współpracy. Zadzwoń lub napisz do nas - rozmowa i poznanie opcji nic Cię nie kosztuje, a korzyści mogą przerosnąć Twoje najśmielsze oczekiwania!

Autor tekstu

Sebastian Makówka

Sebastian Makówka

Rebel wśród rebelii, robotnik wśród robotników. Pasjonat nowych technologii, właściwie od odebrania dowodu tożsamości siedzi w SEO i tematach pokrewnych. A było to tak dawno temu, że najstarsi górale nie pamiętają. Jeśli ktoś ma być złośliwy, uszczypliwy, rzeczowy i zasadniczy – to właśnie on. Rzeczy techniczne uzupełnia psychologią oraz graniem metalu, tu po prostu nie ma miejsca na nudę!

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne artykuły warte Twojej uwagi

Opinie w internecie

Opinie w internecie

Nie ma znaczenia czy negatywne opinie są prawdziwe, czy też nie. Pozostawiając je bez odpowiedzi i pokazania swojego stanowiska w danej sprawie, pozwalasz ludziom przyjąć każdą bzdurę za prawdę.

Dlaczego warto odświeżyć swoją stronę www?

Dlaczego warto odświeżyć swoją stronę www?

Odświeżanie witryny firmowej przynajmniej raz na kilka lat jest absolutną koniecznością. Chcesz zwiększyć zasięg, zyskać nowych klientów i podnieść sprzedaż? Czytaj dalej 🙂

Po co Ci strona internetowa?

Po co Ci strona internetowa?

Myślisz o zmianie strony internetowej w swojej firmie? A może dopiero jesteś na etapie jej planowania, jako elementu Twojego nowo powstającego biznesu?