Skuteczna promocja Twojego biznesu

 Skuteczna promocja biznesu – niezależnie od skali – to zawsze wyzwanie. Jednak biorąc pod uwagę potencjalne korzyści jest to wyzwanie, któremu warto stawić czoło. Szczególnie w ujęciu lokalnym.

Dlaczego warto promować się lokalnie?

Rynek lokalny jest szansą dla każdego. Szczególnie ze względu na dużo niższe wymagane nakłady na reklamę jest on bardziej atrakcyjny dla mniejszych biznesów.

Google to największa wyszukiwarka na świecie – nie chcąc zanudzić szczegółami technicznymi możemy powiedzieć, że 90% korzystających z wyszukiwarek posługuje się właśnie tą od Alphabetu. Co to oznacza?

Twoi potencjalni klienci wyszukują oferowane przez Ciebie usługi każdego dnia. Jedyne co musisz zrobić to dać im się znaleźć.

Najczęściej robią to lokalnie, nie chcą podróżować na drugi koniec kraju i przeprowadzać pewnych operacji korespondencyjnie.

Jeden do zera dla reklamy lokalnej.

W wyszukiwarce – w kontekście pozycjonowania – mówimy tylko do ludzi, którzy aktualnie poszukują danej usługi, są zainteresowani daną tematyką. Jest to Twój potencjalny klient znajdujący się raczej na końcu niż na początku ścieżki konsumenta.

Biorąc pod uwagę powyższe: dwa do zera dla reklamy lokalnej.

Elastyczność. Wyobraź sobie taką sytuację: masz otwarty stacjonarny sklep z odzieżą dla panów. Stwierdzasz jednak, że chcesz powiększyć swój asortyment także o odzież dla pań. W większości przypadków musisz powiększyć powierzchnię sklepu, przyjąć nowych ludzi do pracy, skonstruować przekaz marketingowy do nowej grupy docelowej aż w końcu przygotować rozszerzoną komunikację i nawet – głupie ulotki zupełnie na nowo…

A co się dzieje na sklepie internetowym w takiej sytuacji?

Wprowadzasz nowy towar do sklepu, a specjalista SEO rozszerza działania w wyszukiwarce, aby panie również zaczęły odwiedzać Twój sklep. Najszybciej lokalnie!

Trzy do zera dla reklamy lokalnej.

Koszty. Ile to razy już przymierzałeś się do pozycjonowania swojej strony internetowej, ale odbijałeś się od wysokich wycen? Dzięki reklamowaniu swojego biznesu lokalnie znacząco zmniejszasz wymagany próg wejścia do kwoty niewiele wyższej od rachunku za telefon.

Cztery do zera dla reklamy lokalnej.

Wniosek może być tylko jeden.

Warto reklamować się lokalnie.

Jak to zrobić? Zawsze możesz podpytać nas 😉

Szybkie udostępnienie:

Ciekawe? 

Znacznie więcej mamy do zaoferowania w bezpośredniej współpracy. Zadzwoń lub napisz do nas - rozmowa i poznanie opcji nic Cię nie kosztuje, a korzyści mogą przerosnąć Twoje najśmielsze oczekiwania!

Autor tekstu

Sebastian Makówka

Sebastian Makówka

Rebel wśród rebelii, robotnik wśród robotników. Pasjonat nowych technologii, właściwie od odebrania dowodu tożsamości siedzi w SEO i tematach pokrewnych. A było to tak dawno temu, że najstarsi górale nie pamiętają. Jeśli ktoś ma być złośliwy, uszczypliwy, rzeczowy i zasadniczy – to właśnie on. Rzeczy techniczne uzupełnia psychologią oraz graniem metalu, tu po prostu nie ma miejsca na nudę!

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne artykuły warte Twojej uwagi

Pakiety – dlaczego warto łączyć usługi?

Pakiety – dlaczego warto łączyć usługi?

W ramach Pierwszej Pozycji stworzyliśmy pakiety łącząc najistotniejsze – z punktu widzenia praktyków – narzędzia, aby można było wystartować i aktywnie docierać do klienta w internecie. Dlaczego warto skorzystać z pakietu i co wyróżnia go na tle innych ofert? O tym w tekście poniżej.

Opinie w internecie

Opinie w internecie

Nie ma znaczenia czy negatywne opinie są prawdziwe, czy też nie. Pozostawiając je bez odpowiedzi i pokazania swojego stanowiska w danej sprawie, pozwalasz ludziom przyjąć każdą bzdurę za prawdę.

Dlaczego warto odświeżyć swoją stronę www?

Dlaczego warto odświeżyć swoją stronę www?

Odświeżanie witryny firmowej przynajmniej raz na kilka lat jest absolutną koniecznością. Chcesz zwiększyć zasięg, zyskać nowych klientów i podnieść sprzedaż? Czytaj dalej 🙂